Motoren

Off Road rijden met de motor in Italië

Onder leiding van een voorrijder maken we dag-tours door de mooiste gebieden van centraal Italië.

Waar in Italië

Off Road Italie organiseert tochten in de regio’s Toscane en Umbrië, een bergachtig gebied waar je oneindig mooi kan rijden, we rijden door onbewoonde gebieden waar de tijd al meer dan 100 jaar lijkt stil te staan.

Vanuit Amsterdam is het ca. 1,500 km rijden.

Indien u met het Vliegtuig zou willen komen is dit ook zeer goed te doen, er is al een luchthaven 35 km. van ons vandaan.  Klik hier voor meer info over vliegen naar Off Road Italie

landkaart-italie-400-x-300

Het verblijf

U verblijft in onze Villa Palladio. In villa Palladio zijn zes 2-persoons slaapkamers en vier badkamers. Verder is er een algemene ruimte voor ontbijt en waar men s’ avonds bij terugkomst een (of meer…) biertje kan nuttigen.
Voor meer informatie over het verblijf klik hier, of in de rechterbalk.

Verblijf in Luxe VillaLuxe villa met zwembad

Hoeveel kilometer rijden we per dag ?

Afhankelijk van de intensiteit van de route zal er tussen de 100 en 175 km. per dag worden gereden.

Extreem of makkelijk ?

Het niveau zal volledig aangepast worden aan jullie wensen. Het spreekt voor zich als u nog niet zo ervaren bent dat we niet de extreme passages gaan opzoeken. Mocht u gevorderd zijn en wilt het extreme opzoeken, hebben we van alles voor u in petto… smeer je ketting maar alvast 😉 !!

De dagindeling

We maken we dagtochten en keren iedere dag weer terug op locatie.

• Normaliter vertrekken we na het ontbijt om 9.00 uur.
  • Indien de route het toelaat en er de behoefte aan is gaan we om een uur of 11.00 een kopje koffie drinken.
  • Rond 13.00 uur gaan we in een goed restaurant eten. De Italiaanse keuken is om van te smullen, we besparen er niet op ! Ik hou zelf ook van een goed middagmaal…
  • Afhankelijk van de route zullen we rond 17.00 uur weer naar huis keren.

Eenmaal aan huis aangekomen is er tijd om nog eventueel wat te sleutelen in onze garage waar al het gereedschap aanwezig is.

Natuurlijk kun je gebruik maken van het zwembad en eens af en toe in de ijskast kijken, wij weten door onze jarenlange ervaring wat jullie lekker vinden….

De Gids

Ik, Robert Kreuze ben jullie gids. Ik ben Nederlander (euhh Limburger…) en ben van van 1966.
Ik rij al ca. 20 jaar enduro, momenteel rij ik meer dan 6000 a 7000 km. per jaar offroad, ik mag wel zeggen dat ik redelijk getraind ben…
De Italiaanse taal spreek ik uiteraard vloeiend en weet de meeste mooie paden te vinden van centraal Italië.

Mocht het nu zijn dat ik wegens omstandigheden verhindert ben, ook ik kan een keertje vallen… dan hebben we altijd goede en professionele vervanging.

de-gids-persoonlijk nieuw

Motorhuur

In principe doen we niet aan motorenverhuur, je dient met je eigen motor te komen. Maar mocht je nu onoplosbare problemen hebben gekregen aan je motor dan heb ik nog altijd een reserve-motor voor je. Deze is te huur voor € 125,– euro per dag.

Zoover Award Winaar 2014 !

Met trots kunnen we ook nog melden dat we in 2014 de Zoover Award hebben gewonnen ;-)). We zijn door de beoordelaars van de vakantiebeoordelings-site Zoover uitgeroepen tot het beste appartement / accommodatie in Italië !!

Klik op de Zoover-link en zie de beoordelingen die we hebben gekregen. Het gemiddelde punt dat we gekregen hebben is 9,5.